سفرهای خارجی وزیر دفاع هم‌افزایی در توان دفاعی‌ را به‌همراه دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: سفرهایی که وزیر دفاع به چین و روسیه انجام داده، در راستای هم‌افزایی و افزایش توان دفاعی کشور بوده است.

 به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از     دفاع پرس، سردار ناصر دهقانی معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حاشیهٔ یادوارهٔ شهدای صنعت دفاع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آغاز تجاوز ارتش عراق به جمهوری اسلامی اگرچه آغاز یک تجاوز همه جانبه بود، اما با آغاز دفاع مقدس و دفع از ایدئولوژی اسلامی همراه بود.

وی افزود: آغاز دوران مقاومت و پایداری در ایام دفاع مقدس نمایش دفاع از موجودیت و ارزش‌های اسلامی بود.

معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: تبلیغات در این ایام، نمایش قدرت و دستاوردها و یاد هشت سال دفاع مقدس زمینه‌های افتخار و بالندگی است و آموزش روشی است که مقاومت و ایستادگی در آن نهادینه شده است.

وی افزود: اگر اتفاق مشابهی بیافتد، با تأسی از الگوی سلحشوران در دوران دفاع مقدس توان و نمایش قدرت را برای مبارزه با دشمنان خواهیم داشت.

سردار دهقانی با اشاره به مقاومت ملت ایران و ایستادگی با امکانات بسیار کم در دوران دفاع مقدس افزود: امروزه پتانسیل و توان بیشتری برای مقاومت در برابر دشمنان وجود دارد.

معاون تبلیغات روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دربارهٔ دیپلماسی دفاعی تصریح کرد: بخشی از توانمندی دفاعی کشور توان تسلیحاتی، بخشی دیگر توان رزمی و بازدارندگی و بخشی دیگر در رفع مشکلات و سوء تفاهمات است و با سفرهای خارجی ایجاد تفاهم و مشارکت در عرصه دفاع منطقه‌ای فراهم می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سفر وزیر دفاع به ترکمنستان و روسیه و چین که در گذشته انجام شد، در راستای ایجاد توانمندی دفاعی و تبادل تجربیات و هم‌افزایی در توان دفاعی و افزایش توان دفاعی انجام شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا